Campagne Beleef Weer Meer
Sinds ‘code geel’ gooien alle cultuur- en vrijetijdsorganisatoren hun deuren weer open. Maar volgt het publiek? Om de 'occasionele participant' te heractiveren is er nu de campagne 'Beleef Weer Meer'. Breng jij de boodschap mee tot bij jouw publiek?
Deze week lanceerde de Vlaamse overheid #BeleefWeerMeer, een campagne opgezet in samenwerking met VRT, de Kunstinstellingen en de verschillende domeinen van de culturele en socio-culturele sector. Ook het VAF is één van de partners van de campagne.
Omdat het cultuurbezoek voorlopig maar met mondjesmaat op gang komt, wil #BeleefWeerMeer het publiek terug warm maken voor cultuur en elke filmliefhebber, theatertoeschouwer, lezer, museumbezoeker, concertganger etc. aanspreken om opnieuw fysiek, alleen of in gezelschap, cultuur te gaan kijken, luisteren, bezoeken, maken en beleven.
Om de campagne helemaal op kruissnelheid te brengen, nodigen we jou graag uit om ze mee te ondersteunen en bij te dragen aan een brede verspreiding ervan. Publiq verzamelde al het campagnemateriaal hier. Je vindt er beelden, banners, fonts, logo’s etc,, die je kan aanpassen aan jouw eigen organisatie.
De campagne wordt omkaderd met affiches in het straatbeeld, reclamespots op de VRT en een hopelijk massale online verspreiding. Hoe breder deze campagne immers verspreid wordt, hoe meer impact en effect ze zal hebben, zodat ook de aarzelende filmliefhebbers terugkeren naar de zalen.
Doe mee en maak ook jouw publiek weer helemaal warm voor film!